Bite pad soft

Bite pad soft Κ: 50057

Bite pad soft Κ: 50057





















Bite pad
with 3 grips with soft padding
Item No. 50057

PhClsleeve

PhClsleeve
[PhClsleeve]


Protection sleeve, soft with air cushion.
Klin Kassel Κ: 2160





Durable, strongly padded.
Colour: black.
Drag force up to 250 kg
79 - 103 cm


HST P 046

Νέα ρύθμιση για τις οφειλές προς το Δημόσιο ζητούν ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ - Trelokouneli.gr

Νέα ρύθμιση για τις οφειλές προς το Δημόσιο ζητούν ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ - Trelokouneli.gr

ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΟ ΑΥΡΙΟ Η ΑΘΗΝΑ


Ακινητοποιημένοι θα μείνουν αύριο καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας οι συρμοί του Μετρό, λόγω της 24ωρης απεργίας που κήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας.Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην ένταξή τους στο ενιαίο...
μισθολόγιο, που, όπως επισημαίνουν καταργεί αυτομάτως την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.«Εξαντλήσαμε κάθε περιθώριο διαλόγου, που αποδείχτηκε προσχηματικός» τονίζεται στην ανακοίνωση, όπου ζητείται παράλληλα η κατανόηση του επιβατικού κοινού.
 
fimotro.glogspot.gr

Εισαγωγείς: Γιατί θα είναι αναποτελεσματικός ο φόρος στα ΙΧ

Για ποιους λόγους ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης στα ΙΧ μεγάλου κυβισμού δεν θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, σύμφωνα με τον σύνδεσμο εισαγωγέων...
Την αναστολή επιβολής του φόρου πολυτελούς διαβίωσης στα ΙΧ μεγάλου κυβισμού ζητεί από την κυβέρνηση ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ).

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε σημειώνει πως ο νέος φόρος έρχεται να προστεθεί στις επανειλημμένες φορολογικές επιβαρύνσεις που έχει δεχθεί η αγορά και χρήση αυτοκινήτων μεσαίων και μεγαλύτερων κυβισμού. «Πρόκειται για κατηγορίες αυτοκινήτων που έχουν ήδη σχεδόν “καταργηθεί δια νόμου” και οι λιγοστές πωλήσεις αφορούν μεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα, χαμηλότερης κατανάλωσης (το 2012 ταξινομήθηκαν 2.831 αυτοκίνητα πλέον των 1.929 cc, όταν ο μέσος όρος πωλήσεων δεκαετίας ανήλθε σε 27.801)», σημειώνει.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΕΑΑ, η νέα φορολογία στη χρήση των μεσαίων και μεγαλύτερων αυτοκινήτων δεν λαμβάνει υπόψη ότι:

- Πολλοί εκ των ιδιοκτητών αυτοκινήτων κυβισμού πλέον των 1929 cc, ηλικίας ως δεκαετίας, δεν διαθέτουν τα εισοδήματα να καλύψουν το νέο φόρο, καθώς τα περισσότερα από αυτά είναι απλά, οικογενειακά αυτοκίνητα, αξίας € 10-15.000.

- Η επακόλουθη επείγουσα πώληση αυτών των αυτοκινήτων σε εξευτελιστικές τιμές ή η προσωρινή ακινησία τους δεν θα προσθέσει έσοδα στο δημόσιο, αντίθετα θα στερήσει πόρους από την πραγματική οικονομία.

- Η υφιστάμενη προσωρινή ακινησία πλέον των 700.000 αυτοκινήτων απέδειξε ότι η ελαστικότητα στη φορολογία αυτοκινήτου είναι υψηλή, καθώς από την υπερφορολόγηση όχι μόνον δεν αυξήθηκαν τα έσοδα, αντίθετα χάθηκαν για το 2013 περισσότερα από 150 εκατομμύρια ευρώ μόνον από τέλη κυκλοφορίας.

- Ίδιες συνέπειες, δηλαδή αρνητικού δημοσιονομικού ισοζυγίου, είχε ο φόρος πολυτελείας, ο οποίος προϋπολογίστηκε να αποφέρει έσοδα 70 εκατομμύρια ευρώ και κατέληξε να αποδίδει από τα αυτοκίνητα 2,2 εκατομμύρια (εκτίμηση 2012).

- Κάθε πώληση (ή μη) καινούργιου αυτοκινήτου πχ. 2.000 cc, αποφέρει (ή όχι) άμεσα έσοδα στο δημόσιο κατά μέσο όρο € 12.076 ευρώ από Τέλος Ταξινόμησης και ΦΠΑ, ενώ στη συνέχεια εισπράττονται (ή όχι) € 660 ετησίως από τέλη κυκλοφορίας και άλλα σημαντικά ποσά από καύσιμα, συντήρηση κλπ.

- Έμμεσα, αλλά καίρια, θα υποτιμηθεί η οδική ασφάλεια, αφού οι χρήστες των αυτοκινήτων, αντιμετωπίζοντας υψηλές μη ελαστικές δαπάνες (τέλη κυκλοφορίας, φόρος πολυτελούς διαβίωσης και καύσιμα), ενδέχεται να στραφούν στη μείωση των ελαστικότερων (?) δαπανών που αφορούν στη συντήρηση, στην επισκευή και στην ασφάλιση. Αυτά, υπό το σημερινό πλαίσιο υψηλής παραβατικότητα και χαμηλής προσέλευσης στα ΚΤΕΟ. (Έχει επιβεβαιωθεί ότι τουλάχιστον ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα επί του παρόντος είναι ανασφάλιστα και δεν προσέρχονται στα ΚΤΕΟ)

- Οι αλλεπάλληλες φορολογικές επιβαρύνσεις στην αγορά μεσαίων και μεγαλύτερων αυτοκινήτων «απαγορεύουν» πλέον σαφώς σε συγκεκριμένες επιχειρήσεις εμπορίας αυτών να λειτουργούν.

Για τους παραπάνω λόγους, κυρίως όμως επειδή το δημοσιονομικό αποτέλεσμα θα είναι αρνητικό και γιατί δεν πρέπει να υποτιμηθεί περαιτέρω η οδική ασφάλεια, οι εισαγωγής καλούν την πολιτεία να αναστείλει το φόρο πολυτελούς διαβίωσης ή έστω να επιλέξει μια περισσότερο προοδευτική και δίκαιη κλιμάκωση.

Άλλωστε, όπως σημειώνουν τα αυτοκίνητα μεσαίου και μεγαλύτερου κυβισμού υπόκεινται ήδη: α) σε υψηλότατα τέλη κυκλοφορίας, β) σε φόρο πολυτελείας, γ) στο 2ο μεγαλύτερο φόρο καυσίμων στην ΕΕ και δ) θεωρούνται τεκμήριο εισοδήματος, αποδεδειγμένα πολλαπλάσιο του πραγματικού κόστους χρήσης.